کلاپر: اسرائیل توانایی حمله به ایران را ندارد!!!

مدیر اطلاعات ملی امریکا ضمن بیان این‌که واشنگتن از حمله به ایران سودی نخواهد برد، افزود، باور ندارم که اسرائیل تصمیم حمله به ایران را گرفته باشد.

جیمز آر. کلاپر روز پنج شنبه (۲۷ بهمن، ۱۶ فوریه) خطاب به کمیته سرویس‌های مسلح مجلس سنای امریکا گفت، حمله اسرائیل به ایران ممکن است تنها توسعه برنامه هسته‌ای ایران را یک تا دو سال به عقب برگرداند.

وی افزود، گزینه‌های عملی و پایدار نظامی بسیار محدودتر از آن چیزی است که رهبران اسرائیلی می‌گویند. به گزارش لس‌آنجلس تایمز، کلاپر در ادامه گفت، آژانس‌های اطلاعاتی امریکا نمی‌توانند با دقت میزان خسارت یا تاخیری را که حمله اسرائیل به ایران می‌تواند رقم بزند، تعیین کنند.

وی افزود: "مسائل مبهم زیادی وجود دارد. مانند هدف‌های انتخاب شده، چگونگی استفاده از مهمات و میزان سرعت ایران در بهبود." رئیس اطلاعات ملی امریکا همچنین گفت، جامعه اطلاعاتی این کشور بر این باور است که رهبران ایران تصمیم نگرفته‌اند که سلاح‌های اتمی بسازند اما به دنبال دست‌یابی به فن‌آوری هستند که اجازه این کار را به آن‌ها بدهد."
ادامه مطلب ...

دانلود کامل سری جدید مجموعه "حدیث سرو"

دانلود کامل سری جدید مجموعه "حدیث سرو"


با موضوع : سیره و زندگانی حضرت آیت الله العظمی بهجت (قدس سره)


قسمت اول :      

قسمت دوم :     

قسمت شوم :   

قسمت چهارم : 

قسمت پنجم :   

قسمت ششم : 

قسمت هفتم :   

ناکامی حمله ی سایبری آمریکا و اسرائیل به پرس تی‌وی ناکام ماند

حمله سایبری هکرهای اسرائیلی و امریکایی به وب سایت شبکه خبری ۲۴ ساعته پرس تی‌وی ناکام مانده است.

به گزارش پرس تی‌وی، این حمله سایبری ساعت ۷:۵۰ تا ۱۰:۵۰ روز هجدهم فوریه به سایت پرس تی‌وی صورت گرفته است. این درحالی است که اقدام متقابل امنیتی تیم فنی پرس تی‌وی این حمله سایبری را ناکام گذاشته است.

این اولین بار نیست که پرس تی‌وی هدف حملات سایبری قرار می‌گیرد؛ هکرهای امریکایی و اسرائیلی نهم دسامبر ۲۰۱۱ و پس از آن که شبکه پرس تی‌وی تصاویری از هواپیمای آر کیو -۱۷۰ ، هواپیمای جاسوسی پیشرفته امریکایی که پس از ورود به حریم هوایی ایران توسط نیروهای مسلح تحت کنترل در آمده بود، حمله‌ای سایبری به پرس تی‌وی ترتیب داد.

حمله سایبری اخیر به وب سایت پرس تی‌وی در حالی صورت گرفت که متخصصان انگلیسی فعال در بحرین تلاش کرده اند شبکه‌های جمهوری اسلامی از جمله شبکه خبری پرس تی‌وی را از ماهواره هاتبرد حذف کنند.  شبکه‌های استانی و شماری از شبکه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نظیر پرس تی‌وی، العالم، الکوثر، جام جم و سحر از جمله شبکه‌هایی بود که متخصصان انگلیسی در تلاش برای حذف آن بوده اند. 

بیست و پنج بهمن، برایِ من، تولدی دوباره بهمن

عکس.ن: این عکس را که از بازگردانی کارت حافظه دوربین بدست آوردم یک نکته را نشان می‏دهد،که منطق منافقین و اراذل سبز، منطق سطل زباله است و بس.
ادامه مطلب ...

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را دچار تزلزل و وادار به عقب ..

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را دچار تزلزل و وادار به عقب نشینی خواهد کرد!!!

 ملت ایران با بصیرت و موقع شناسی و با حضور میلیونی در 22 بهمن امسال به دهان دشمن کوبید

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از علماء، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان، با اشاره به حضور دهها میلیونی و بسیار پرشورتر و با نشاط تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، چرائی این اعجاب آفرینی و عظمت ملت عزیز ایران را، بصیرت و موقع شناسی بی نظیر آنان دانستند و تأکید کردند: ملت ایران با این بصیرت، ایستادگی و حضور به هنگام در صحنه، هیچگاه شکست نخواهد خورد و در انتخابات 12 اسفند نیز ملت بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را نشان خواهد داد و با حضور پرشور و فراوان خود در انتخابات مجلس نهم، ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد.
ادامه مطلب ...

ما بیشماریم...

به گزارش تریبون مستضعفین به نقل از منابع سبز، مسیرهای راهپیمایی ۲۵ بهمن منتشر شد؛ متقاضیان با مراجعه به این آدرس‌ها حضور سبز خود را به همه نشان دهند و اثبات کنند که ما بیشماریم!

مسیر شماره ۱: میدان حسادت، بلوارجهالت، خیابان ضلالت، دروازه جهنم

مسیر شماره ۲: مسجدضرار، میدان ابوجهل، خیابان ابوسفیان، دروازه جهنم

مسیر شماره ۳: میدان حکمیت، خیابان ابوموسی اشعری، خیابان ناکثین، دروازه جهنم

مسیر شماره ۴: پایگاه انگلیس، چهارراه آمریکا، خیابان اسرائیل، دروازه جهنم

مسیر شماره ۵: چهارراه استعمار، بلواراستکبار، خیابان استثمار، دروازه جهنم

مسیر شماره ۶: سه راهی بهائیت، بلوار وهابیت، خیابان عبدالمالک ریگی، دروازه جهنم

مسیر شماره ۷: میدان بی بصیرتی، خیابان اعدامی آرش رحمانی پور، کوچه اعدامی محمد رضا علی زمانی، بن بست ندا آقا سلطان، دروازه جهنم

مسیر شماره ۸: میدان آقازاده فراری، خیابان عروس آذربایجان، چهارراه داماد لرستان، خیابان خلیج الدول العربی!، بن بست ممد خالی بند، دروازه جهنم


اعلام راهپیمایی جلبک های کثیف در 25 بهمن ماه

فراخوان راهپیمایی اعتراضی شورای هماهنگی راه سبز امید برای ۲۵ بهمن

متن پیام :
از تمامی همراهان جنبش سبز دعوت می کنیم از ساعت *** تا *** بعد از ظهر روز ۲۵ بهمن ماه در تهران در پیاده‌روهای خیابان‌های *** و *** ، حدفاصل میدان *** و *** ، و در شهرستان‌ها در خیابان اصلی هر شهر، بنابر تصمیم فعالان محلی، اقدام به پیاده‌روی *** کنند. بدیهی است که همه‌ی ما همچون گذشته، با حفظ هوشیاری و نیز التزام به خط مشی جنبش در پایبندی به اصل عدم توسل به خشونت، از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری خواهیم کرد. در مقابل، از نیروهای انتظامی نیز می‌خواهیم به حقوق قانونی هموطنانشان احترام بگذارند و به جهانیان نشان دهند که مانند نیروهای سرکوبگر نظام‌های استبدادی عمل نخواهند کرد.


 ***
راه های مقابله با این راهپیمایی ،بسیار ساده و راحت هست :

کافیست نور آفتاب و آب و خاک را از جلبک ها بگیریم ، خودشان خود به خود از بین می روند ، البته لازم به ذکر است کودهای استفاده شده جهت رشد این جلبک ها ، خیلی وقت پیش ها توسط تیم برادران بسیجی و عزیزان ادامه دهنده خط امام (ره) و حامیان ولایت و برو بچه های سایبری و ... مسموم شده است ، به لطف خداوند و یاری امام زمان (عج) امید است در کمترین زمان ، آخرین جلبک ها هم خشکانیده شده و به زباله دان تاریخ تبعید شوند .
در انتها ، از نیروی انتظامی درخواست داریم تا آنجایی که امکان دارد به این جلبک های عزیز احترام بگذارد!.
***
جلبک های عزیز تا دیر نشده برید توبه کنید و آدم بشید.

التماسهای تلفنی ضد انقلاب برای راهپیمایی در 25 بهمن



از صبح روز 21 بهمن ماه تلفن های ناشناسی به ساکنین تهران زده شده و با پخش پیام ضبط شده ای از آنان التماس می کند که در روز 25 بهمن ماه در میدان آزادی تجمع کنند .

"صراط" - با وجود مرگ "فتنه اسرائیلی - امریکایی" 88 و فرار تمامی مهره های اصلی به خارج از کشور و همچنین توبه و اظهار پشیمانی عوامل داخلی آن، ضد انقلاب در اوج نا امیدی برای القای تنفس مصنوعی اقدام به دعوت از برخی ساکنین تهران نموده است .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، از صبح روز 21 بهمن ماه تلفن های ناشناسی به ساکنین تهران زده شده و با پخش پیام ضبط شده ای از آنان التماس می کند که در روز 25 بهمن ماه در میدان آزادی تجمع کنند .
بنا بر این گزارش این تلفن که منابع آن خارج از کشور بوده به لحنی ملتمسانه از شهرواندان خواهش می کند تا برای آزادی به میدان آزادی بروند .
اقدام تکراری شکست خوردگان فتنه 88 برای جوسازی و مهم جلوه دادن روز 25 بهمن در حالی رخ می دهد که 25 بهمن ماه سال گذشته تعداد کمی از ساده لوحان باقی مانده از هواداران فتنه 88 با حضور در خیابان های مرکز شهر و مشاهده عدم استقبال از فراخوان سرخورده شده بودند . با این وجود صانع ژاله یکی از هموطنان دانشجو با ضرب گلوله منافقین به شهادت رسید .
گفتنی است ساعت اعلام شده برای حضور در میدان آزادی همزمان است با شلوغ ترین ساعات موجود در این میدان که یکی از میادین اصلی تهران است .

پیچ تاریخ و پیچ انتخابات

بسمه تعالی 


مراد از «پیچ بزرگ تاریخ» چیست؟ اگر جامعه جهانی به سر پیچ بزرگ تاریخ رسیده و مسیر گذشته از راه آینده بشر جدا می شود، مقتضیات چنین ریل گذاری تازه ای کدام است؟ اگر بنا باشد حاملان انقلاب از این تقاطع و سرفصل جدید تاریخ به صحنه سیاست و تعاملات سیاسی بنگرند که لاجرم باید چنین کنند، آنگاه اولویت ها کدام خواهد بود و راهبرد وحدت را چگونه باید فهمید و در کجای «سیاست داخلی» تعبیه کرد؟ پرسش مهم این است که چالش میان دو قطب انقلابیون (بیداری اسلامی) و جبهه مسلط و محافظه کار استکبار برای تغییر روند تاریخ یا حفظ روند ظالمانه موجود، چند درصد از دغدغه های صاحب منصبان، سیاستمداران و طیف های سیاسی ما را به خود اختصاص داده و چقدر ذهن آنها را مشغول خود کرده است؟

ادامه مطلب ...