آمد رمضان و ...

آمد رمضان و مقدمش بوسیدم ...
در رهگذزش طبق طبق گل چیدم ...
من با چه زبان شکر بگویم که به چشم ...
یک بار دگر ماه خدا را دیدم ...


در آغاز این ماه مبارک ؛ از شما حلالیت طلبیده و در یکایک شبهای آن محتاج دعای خیرتان هستم !!!

اس ام اس رمضان ۹۱

با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر آن شدیم که روزانه تعدادی از اس ام اس های جالب مربوط به همین ماه برای شما دوستان آماده کنیم. مجموعه ای که پیش رو دارید شامل تعداد زیادی اس ام اس مربوط به ماه رمضان است و می توان از آنها به عنوان تبریک پیشاپیش و تبریک روزانه استفاده کرد. امیدوارم از این مجموعه لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

شروع افطار با شیر و خرما

دکتر ضیاءالدین مظهری،متخصص تغذیه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید بر استفاده از تمام گروه‌های غذایی در این ایام اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان لازم است از تمام گروه‌های غذایی استفاده شود.
با روزه داری و حذف یک وعده غذایی که در حدود ۶۰۰ کالری است، انرژی‌های ذخیره شده مازاد بر نیاز بدن که به صورت چربی انباشته شده است، کاهش یافته و باعث می‌شود نوعی جرم گیری در تمام ارگان‌های حساس اتفاق بیفتد و برخی سموم نیز از بدن خارج شوند.

وی با اشاره به این‌که در کنار ایجاد تعادل در هیچ ماهی از سال به اندازه‌ی ماه مبارک رمضان، اسراف در مصرف مواد قندی و چربی مشاهده نمی‌شود، گفت: مواد قندی که در این ایام از طریق مصرف مواد غذایی چون زولبیا و بامیه، حلوا و شله‌زرد به بدن می‌رسد، بسیار فراتر از نیاز آن بوده و این مسئله باعث می‌شود افراد از این موهبت الهی که یک درمان اجباری است محروم شده و در پایان ماه مبارک رمضان به جای این‌که شاداب و سرحال باشند و بدن‌شان با تجربه تحمل گرسنگی و تشنگی توان خودش را افزون‌تر کرده و به بازسازی و تقویت سیستم دفاعی‌اش بپردازد، اثر عکس داشته باشد، ضعیف‌تر شده و با افزایش قند خون، اوره و نظیر آن روبرو شود.

ادامه مطلب ...

رژیم لاغری مناسب در ماه رمضان

بسیاری از افراد چاق به منظور لاغر شدن تحت رژیم های درمانی هستند و با آمدن ماه مبارک رمضان دچار سردرگمی می شوند. به طوری که از یک طرف یکسری محدودیت های ویژه غذایی در محدوده های خاص زمانی داشتند و حال می بینند که در ماه مبارک این زمان بندی ها به هم می خورد.
در این مقاله توضیح خواهم داد که هیچ نگران نباشید؛ چرا که رژیم غذایی شما با چند جابه جایی جزیی و رعایت چند مسئله مهم هیچ تغییری نمی یابد و به همان نتایجی که مقرر بود برسید، دست خواهید یافت.
در روزهای عادی فاصله زمانی بین دو وعده غذایی شام و صبحانه روز بعد حدود ۱۰ ساعت است که تقریباً هفت ساعت از آن در حالت خواب می گذرد. در ماه مبارک رمضان هم بایستی سعی شود همین فاصله غذایی رعایت شود. در صورت عدم مصرف مواد غذایی در سحری و حذف آن فاصله بین افطار و شام تا وعده افطار روز بعد حدود ۲۴ ساعت می شود که خالی ماندن دستگاه گوارش و نداشتن منبع انرژی برای این مدت طولانی بسیار مضر است.

ادامه مطلب ...

۲۰ فرمان تغذیه و رژیم غذایی در ماه رمضان

هنگام افطار از آغاز کردن تغذیه با آب سرد،نوشابه و مانند اینها جدا خودداری کنید.به جای آب سرد کمی آب گرم یا چای میل کنید.

*افطار را با خوردن خرما،کشمش،عسل و به‌‌طور کلی با یک قند طبیعی آغاز کنید.به این ترتیب اشتها کنترل می‌شود و زیاده‌خوری کم‌تر پیش می‌آید.

* خوردن چای شیرین کم‌رنگ،شیر گرم،فرنی و حلیم کم‌روغن در آغاز افطار مناسب است.

*خوردن نان و پنیر و سبزی (ضدعفونی شده) یا نان و پنیر و مغز گردو توصیه می‌شود.

*سبزی را در افطار میل کنید.چرا که خوردن سبزی در سحری ممکن است منجر به تشنگی در طول روز بشود.

ادامه مطلب ...

راه اندازی سایت رسمی سلاح من ؛ قلم من

« بسم رب المهدی »


دوستان سلام


با استعانت از درگاه حضرت حق و در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج)


سایتی رو با کمک چند تن از دوستان راه اندازی کردیم !



www.Montazer12.ir



وقت کردین یه سری هم به اونجا بزنین !


یا علی


این دنیا مجهز به دوربین مداربسته می باشد!

عالم محضر خداست ، در محضر خدا معصیت نکنیم!

زمزمه ی انتظار - بخش بیست و شش

« یا حق »


زمزمه ی انتظار بخش بیست و شش...آماده برای دانلود!


منبع : مهدی بیا


شاید این جمعه بیاید...شاید!!!


قسمت 26(نیمه شعبان1391)


مجموعه گلچین مدیحه سرایی، سرودخوانی و تواشیح ولادت امام زمان

« یا حق »


اعیاد شعبانیه مبارک ! 


مجموعه گلچین مدیحه سرایی، سرودخوانی و تواشیح ولادت امام زمان (عج) تقدیم کاربران گرامی ! 


منبع : سایت رسمی مداحان اهل بیت(ع)

ادامه مطلب ...