بیست و پنج بهمن، برایِ من، تولدی دوباره بهمن

عکس.ن: این عکس را که از بازگردانی کارت حافظه دوربین بدست آوردم یک نکته را نشان می‏دهد،که منطق منافقین و اراذل سبز، منطق سطل زباله است و بس.

پ.ن: در مورد ۲۵ بهمن ۸۹ حرف برای گفتن زیاد دارم، اما حس می‏کنم هرطور بیان بشه شکل و شمایل ریاکارانه به خود میگیره؛ پس بی‏خیال.
اما گفتن این مطلب خالی از لطف نیست که حس می‏کنم ۲۵ بهمن ۸۹ سرآغاز زندگیِ جدید و انگار دوباره متولد شدم. حتی جالب اینجاست که همسرم هم امشب که شب ۲۵ بهمن هست از طرف خودش و امیرعلی کوچولومون برام هدیه تولد خریده…
این‏ عکس‏ها هم سندی است به یادگار از اینکه “حسین قدیانی” و “میثم محمدحسنی” عکاسِ عکاس مسلمان شدند.
“با ولایت زنــده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم/ فان حزب الله هم الغالبون”
25bahman90-01 shahab-akkas-m1 shahab-akkas-m2 shahab-akkas-m3
پ.ن۲: عصر امروز “۲۵ بهمن ۹۰″ که در خیابان انقلاب، آزادی و همچنین خیابان نواب تقاطع کلهر “محل مجروحیتم” میچرخیدم و گشت میزدم، بی شرف شدن و بی آبروشدن فرقه سبز منافق رو دوباره نظاره میکردم و یادم افتاد از دوست عزیزم “عماد بشرا” که خیلی دوستش دارم در این مطلب یادی نکردم!  احتمالاً ندونید، اما من و عماد بشرا هر دو باهم بودیم و مجروح شدیم، هرچند شاید کمتر از من مجروح شد، اما اجر و ثوابش از من بیشتر است. چون بهتر از من است…
منبع : عکاس مسلمان

شاید این جمعه بیاید ، شاید ...
نظرات 1 + ارسال نظر
یونس الف جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 19:54 http://takhorshid.mihanblog.com

سلام
فعلن با "درس بزرگی که هاشمی به ملت ایران داد" به روزم
ان شا الله به زودی قسمتی را در وبلاگ راهان اندازی می کنم برای پاسخ به شبهات البته برای آن ها که گوش شنیدن حق را دارند نه آن ها که فانوس هاشان را بر پشتشان می بندند.
اطلاع رسانی می کنم.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد