یه خاطره ...

آیت الله جوادی آملی : 

یک روز مهمان مقام معظم رهبری بودم. فرزند ایشان، آقا مصطفی هم نشسته بود که سفره گسترده شد

آیت الله خامنه ای به وی نگاهی کرد وفرمود:شما به منزل بروید. 

من خدمت ایشان عرض کردم: اجازه بفرمائید آقازاده هم باشند. من از وی درخواست کرده ام که باهم باشیم.

آقا فرمود: این غذا از بیت المال است! شما هم میهمان بیت المال هستید.

برای بچه ها جایز نیست که بر سراین سفره بنشینند. ایشان به منزل بروند واز غذای خانه میل کنند! 

من درآن لحظه فهمیدم که خداوند چرا این همه عزت به ایشان عطا فرموده است! 

.

خدایا! رهبر مهربان و فرزانه ما را در پناه خودت حفظ گردان..

آمین !

عمرشان،جوانیشان،سلامتیشان سرمایه بود... ومیراث امروزشان فراموش..

عمرشان،جوانیشان،سلامتیشان سرمایه بود... ومیراث امروزشان فراموش شدنشان!!!


ادامه مطلب ...

تا اسیر خاک نباشم!

نامت چه بود؟ آدم


فرزند؟ بنویس اولین یتیم خلقت

محل تولد؟ بهشت پاک

اینک محل سکونت؟ زمین خاک

آن چیست بر گردن نهادی؟ امانت است

قدت؟ روزی چنان بلند که همسایه خدا، اینک به قدر سایه بختم به روی خاک

اعضای خانواده؟ حوای خوب و پاک،قابیل خشمناک ، هابیل زیر خاک



به قلم دوستم میلاد - پایگاه سلاح من ؛ قلم من

ادامه مطلب ...

مداحی " گل یاسم / التماسم / اینه که با من بمونی "

«یا حق»


گل یاسم التماسم اینه که با من بمونی

اگه زهرا بری تنها من و از پا می نشونی

همسفر رفیق نیمه راه نشو

قاتل علی بی گناه نشو

اگه قول بدی بمونی به خدا

میریم از این شهر درد و غصه ها

آه ببین اشک من روونه

آه بی تو سوت و کوره خونه

خونه داری واسه زینب خیلی سخته نمیتونه

بی تو ای یار من میشم زار

زندگیم از هم می پاشه

دیده وا کن به حسینت اسم تو روی لباشه

تو که مستجاب میشه دعات چرا

نمیخوای شفا بگیری از خدا؟

بی تو با غربت بی حد چه کنم؟

با گلهای قد و نیم قد چه کنم؟

آه ای غروب بی سپیده

آه غم امونم رو بریده

حسنت به من نمیگه که

تو کوچه ها چی دیده



دانلود

مداحی شهید گمنام - مجتبی رمضانی

«یا حق»


شهید گمنام سلام / خوش اومدی مسافر من / خسته نباشی پهلوون


شهید گمنام سلام / پرستوی مهاجر من / صفا دادی به شهرمون


وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید / تو مگه کجا بودی ؟


وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید / تو مگه کجا بودی ؟


وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد / مگه با آقا بودی ؟


برای دیدن در اندازه ی واقعی کلیک کنید!


دانلود


سید حسن : قدرت موشکی حزب‌الله را 90 درصد از کشورها ندارند

سید حسن نصرالله در مصاحبه تفصیلی با صدا و سیما:
قدرت موشکی حزب‌الله را 90 درصد از کشورها ندارند

خبرگزاری فارس: دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله هر هدفی در فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهند، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی گفته‌اند که قدرت موشکی حزب‌الله را 90 درصد از کشورها ندارند!!!


خبرگزاری فارس: قدرت موشکی حزب‌الله را 90 درصد از کشورها ندارند
ادامه مطلب ...

نور"خدا" در خانه جانباز 100 درصد

نور "خدا" در خانه جانباز 100 درصد/ به احترام این زن بایستید! 

 

ادامه مطلب ...

امن ترین کشور منطقه، دستاورد دستگاه اطلاعاتی

از پروژه های تحسین برانگیز امنیتی حاصل شده است:


امن ترین کشور منطقه، دستاورد دستگاه اطلاعاتی


ادامه مطلب ...

در گفت‌و‌گو با حجت‌الاسلام والمسلمین علی بهجت

 بررسی سیره جوانی عارف وارسته آیت الله العظمی بهجت(ره)

ادامه مطلب ...