آهنگ جدید محسن چاوشی لباس نو


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام لباس نو

با موضوع انتظار...


آهنگ لباس نو محسن چاوشی

محسن چاوشی لباس نو

دانلود

پاورپوینت معرفی امام زمان حضرت مهدی (عج) در قرآن

پاورپوینت معرفی امام زمان حضرت مهدی (عج) در قرآن

پاورپوینت معرفی امام زمان - ظهور مهر

فایل پاور پوینت معرفی امام زمان حضرت مهدی (عج) در قرآن شامل بخشهایی چون چگونگی معرفی قرآن، چرا نام امام زمان در قرآن نیامده؟، آیات مهدوی و موضوعات مهدوی در قرآن تقدیم منتظران حضرت مهدی (عج) می گردد.

این فایل که از تولیدات سایت ثائر می باشد جهت استفاده از مطالب آن در کنفرانس ها، سمینارها،جلسات مختلف و ... در ۲۲ اسلاید بوده و یکی از جامع ترین مطالبی است که به معرفی امام زمان حضرت مهدی (عج) در قرآن پرداخته که خدمت شما منتظران امام زمان حضرت مهدی (عج) تقدیم می گردد.

لینکهای دانلود

لینک دانلود با حجم 1.09 مگابایت

دوست دارید بازیگر باشید یا شهید گمنام؟

الگوی شما کدام از این دو گروه است؟ 


لباسهای پرزرق وبرق و صورت ارایش کرده زیباست یا صورت اسمانی و لباس خاکی؟ 


دوست دارید بازیگر یا فوتبالیست مشهور باشید یا شهید گمنام؟ 


میلاد


بدون شرح...!!!

مادر دو بخش است:


بخش اول "ما"
بخش دوم "در"

ما هر چه میکشیم از بخش دوم است!

او هر چه میکشد از بخش اول است...



السلام علیک یا بنت رسول الله یا صدیقه الکبری سلام الله علیها

بدون شرح...!!!

شنیده ای می گویند چنان می زنمت که یکی از من بخوری، یکی از دیوار!؟

آری حتما شنیده ای، اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

شنیدن هر چقدر هم سخت باشد هیچگاه به طاقت فرسایی دیدن نخواهد بود.

آخر بابا شنید، حسین شنید، زینب شنید، ما هم شنیدیم؛ اما تنها حسن دید.

تنها حسن دید و باز هر چقدر هم که دیدن سخت باشد مثل خوردن نیست، که حسن بگوید: مادر کجا می روی؟! خانه از این طرف است...

تقسیم کننده ی بهشت و جهنم

همه ی عالم یک جا جمع شده اند.

کسی سخنی نمی گوید و همه منتظرند،

منتظر یک فرمان؛

که به جهنم بروند یا به بهشت.

عده ای مضطربند و عده ای از شادی در پوست خود نمی گنجند!

همه منتظرند.

منتظر فرمان آقای عالم.


ادامه مطلب ...

ندایی که با آن پیراهن هارون بن عمران از طرف خدا به امام علی...

ندایی که با آن پیراهن هارون بن عمران از طرف خدا به امام علی علیه السلام هدیه شد!!!

ابن شهر آشوب از قنبر (غلام امام علی علیه السلام) روایت کرده است :

روزی با امام علی علیه السلام کنار رود فرات قدم می زدیم ، در همان حال مولایم ایستادند و پیراهن خود را در آورده و داخل آب رفتند و مشغول شنا کردن شدند ، پس موجی آمد و پیراهن ایشان را با خود برد. امام از شنا کردن دست کشیدند و بیرون آمدند  و خواستند پیراهن خود را بپوشند اما آنرا ندیدند ایشان خیلی ناراحت شدند . یکباره صدایی در آسمان پیچید که می گفت : " ای ابالحسن! طرف راست خود را نگاه کن و آنچه را که دیدی بردار. " آن حضرت به طرف راست رو کردند و یک پیراهن تمیز و تا شده را دیدند. آنرا از زمین برداشته و پوشیدند. هنگام پوشیدن یک تکه کاغذ از جیب آن افتاد. امام آنرا از روی زمین برداشتند و بوسیدند و روی چشمان خود گذاشتند ، سپس آن را باز کردند و خواندند ، در آن نوشته شده بود :" هذه هدیه من الله العزیز الحکیم الی علی بن ابیطالب و هذا قمیص هارون بن عمران و أورثناها قوما آخرین " ( این هدیه ای است از طرف خدای عزیز و حکیم برای علی بن ابیطالب علیه السلام و این پیراهن هارون پسرعمران می باشد و آنرا به دیگران به ارث دادید.)

*   منبع : پانصد و چهل وشش فضائل و کرامات از امام علی (ع)

 

نوشته شده توسط Ehsan

ابوبرزه اسلمی

ابو برزه، از اصحاب رسول خدا صلی الله علیه و آله و امیرالمؤمنین علی علیه ‏السلام است. نام او نضله فرزند عبداللَّه و به قولی فرزند عبید یا عابد است و در سال 60 هجری قبل از مرگ معاویه، یا سال 64 هجری در زمان حکومت یزید بن معاویه دار فانی را وداع گفته است. به نقل ابن حجر عسقلانی و ابن اثیر و دیگر مورخان، ولی در فتح مکه و فتح خیبر و غزوه حنین و چند غزوه دیگر در رکاب رسول خدا صلی الله علیه و آله حضور داشته و سپس در رکاب امیرالمؤمنین علیه ‏السلام در جنگ صفین و نهروان جنگیده و بعد در فتح خراسان شرکت کرد و در همان جا وفات نموده است. [1]

ادامه مطلب ...

تفسیر نمونه - به تفکیک جلد

تفسیر نمونه - به تفکیک جلد
Image 

تفسیر نمونه، یکی از با ارزشترین تالیفات آیت الله ناصر مکارم شیرازی و برخی دیگر از محققین به زبان فارسی است که در ۲۷ جلد منتشر شده به تفکیک جلد برای کاربران آماده گردیده است.

 


این تفسیر که به زبان ساده و گویا و قابل استفاده برای عموم نوشته شده شامل همه آیات قرآن کریم بوده و مهم‏ترین ویژگی آن عصری و اجتماعی بودن است. ویژگی دیگر آن در گرایش به جنبه‏های هدایتی و تربیتی است. شیوه ارائه مطالب در این تفسیر چنین است که در آغاز، پس از بیان نکات کلی در هر سوره، به فضای حاکم بر سوره، سبک و سیاق و موضوعات مهم مطرح شده در سوره اشاره می‏شود، سپس به مضمون آیه پرداخته و با روشی تحلیلی مسائل زندگی و هدایت انسان را تشریح می‏کند.

تغییر مواضع 1+5 راهبرد یا تاکتیک؟!


کیهان: شاید برای اولین بار در طول تاریخ گفت وگوهای هسته ای ایران و غرب- از سال 2003 تاکنون- طرف های غربی در آستانه مذاکرات استانبول مواضعی بیان کردند که تا پیش از این همواره با آنها به مثابه خط قرمز برخورد می شد. اگرچه نشانه های اندکی وجود دارد که در محاسبات راهبردی، تصمیم ها و رفتار غرب تغییر جدی ایجاد شده باشد، اما آنچه ظاهراً به چشم می خورد این که ادبیات غربی ها به نحو ملموسی تغییر کرده است. خطوط قرمزی که ظرف مدت زمانی حدود یک دهه با جدیت ترسیم و هر لحظه پر رنگ تر شده بود امروزه جای خود را به اظهاراتی محتاطانه داده است. کلماتی مانند غنی سازی اکنون به آسانی حتی از جانب آمریکایی ها هم به عنوان «بخشی از حق ایران» به کار برده می شود در حالی که آشنایان با تاریخ پرونده و برنامه هسته ای ایران به خوبی می دانند که این امر تاکنون به عنوان یک تابو از سوی غربی ها مطرح می شده است

ادامه مطلب ...