التماسهای تلفنی ضد انقلاب برای راهپیمایی در 25 بهمن



از صبح روز 21 بهمن ماه تلفن های ناشناسی به ساکنین تهران زده شده و با پخش پیام ضبط شده ای از آنان التماس می کند که در روز 25 بهمن ماه در میدان آزادی تجمع کنند .

"صراط" - با وجود مرگ "فتنه اسرائیلی - امریکایی" 88 و فرار تمامی مهره های اصلی به خارج از کشور و همچنین توبه و اظهار پشیمانی عوامل داخلی آن، ضد انقلاب در اوج نا امیدی برای القای تنفس مصنوعی اقدام به دعوت از برخی ساکنین تهران نموده است .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، از صبح روز 21 بهمن ماه تلفن های ناشناسی به ساکنین تهران زده شده و با پخش پیام ضبط شده ای از آنان التماس می کند که در روز 25 بهمن ماه در میدان آزادی تجمع کنند .
بنا بر این گزارش این تلفن که منابع آن خارج از کشور بوده به لحنی ملتمسانه از شهرواندان خواهش می کند تا برای آزادی به میدان آزادی بروند .
اقدام تکراری شکست خوردگان فتنه 88 برای جوسازی و مهم جلوه دادن روز 25 بهمن در حالی رخ می دهد که 25 بهمن ماه سال گذشته تعداد کمی از ساده لوحان باقی مانده از هواداران فتنه 88 با حضور در خیابان های مرکز شهر و مشاهده عدم استقبال از فراخوان سرخورده شده بودند . با این وجود صانع ژاله یکی از هموطنان دانشجو با ضرب گلوله منافقین به شهادت رسید .
گفتنی است ساعت اعلام شده برای حضور در میدان آزادی همزمان است با شلوغ ترین ساعات موجود در این میدان که یکی از میادین اصلی تهران است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد