دانلود مداحی حاج محمود کریمی دهه اول محرم 1393

دانلود مداحی حاج محمود کریمی دهه اول محرم 1393

(93/8/14) تغییرات:


شب شام غریبان اضافه شد!


فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.


اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد                دل را حرم و بارگه خون خدا کرد

پی سی دانلود
 
ادامه مطلب ...

علامه حلی ( مناظره با علمای اهل سنت در حضور سلطان خدابنده)

در زمان سلطان خدابنده سلطان گفت:
یا شیعه یا سنی !
قرار شد علمایه شیعه بیان ، علمای سنی هم بیان سلطان هم روی تختش بنشیند
شیعه و سنی مباحثه کنن
آخوند های سنی اومدن دور تا دور جلسه نشستن
گفتن : علمایه شیعه !!!
شیعه ها گفتند ما یه آخوند بیشتر نمی فرستیم و معتقدیم این یه آخوند شیعه از پس همه
سنی های عالم بر میاد
چون ما حرف داریم برا گفتن اونا چی ؟
و اون آخوند ما علامه حلی است .

 
ادامه مطلب ...

دانلود مداحی حاج محمود کریمی دهه اول محرم 1393

دانلود مداحی حاج محمود کریمی دهه اول محرم 1393

(93/8/9) تغییرات:

شب ششم محرم اضافه شد!

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد                دل را حرم و بارگه خون خدا کرد
منبع : پی سی دانلود
 
ادامه مطلب ...

سلام بر محرم




سلام بر محرم

«باز این چه شورش است که در...» جان ما انداخته ای و نورش وجودمان را معطر کرده است.
امسال هم دوباره آمده ای تا با قطره های اشکت قلبهایمان را پاک کنی. انگار نه انگار که پارسال در مجلس روضه ات که «سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است» با تو عهد بستیم دیگر طرف خرابکاریهای گذشته مان نرویم. اما...
و دوباره -مثل قبل- به ما که خجالت می کشیم وارد خیمه ات شویم، لبخند می زنی که «در بارگاه قدس که جای ملال نیست». لبخند می زنی که سرمان را بالا بیاوریم...
چقدر مهربانی و همه دوستت دارند، تو را و ماه تو را «...که نامش محرم است»

هماهنگی جنایت اسیدپاشی با موج‌سواری ورشکستگان سیاسی(خبر ویژه)

موج‌سواری ورشکستگان سیاسی بر سر ماجرای اسیدپاشی در اصفهان ثابت کرد این طیف دغدغه اجتماعی ندارند و درصدد معارضه با احکام اسلامی و نهادهای قانونی هستند.


طیفی از جریان‌های نفاق شامل گروهک‌های ضد دین، ورشکستگان فتنه 88 و برخی فرصت‌طلبان سیاسی به بهانه ماجرای ناگوار اخیر در اسیدپاشی به صورت چند خانم کوشیدند ضمن دامن زدن به التهاب عمومی، شایعه‌سازی، ایجاد فضای ارعاب و تحریک عواطف عمومی عقده‌های ناکام خود در زمینه معارضه با احکام اسلامی و نیز مجلس شورای اسلامی را که آخرین بار در برابر تجدید سازمان فتنه‌گران در وزارت علوم ایستاد، خالی کنند. اگر شماری از این عناصر دنبال تسویه‌حساب‌های سیاسی بودند، طیف دیگر اصول اسلامی نظیر حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را هدف قرار داده‌اند. در تجمع چند ده نفره دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی که از سوی گروهک موسوم به مدافعان حقوق بشر (وابسته به شیرین عبادی و شرکای خارجی!) برگزار شد و نسرین ستوده، پیمان عارف، و... نیز حضور به هم رسانده بودند، شعارهایی علیه طرح صیانت از حجاب و حمایت از آمران به معروف سر داده شد. در برخی پلاکاردهای این تجمع نوشته شده بود: «طرح صیانت از حجاب و عفاف، تبعیض آشکار علیه زنان است»!، «طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر را از دستور مجلس خارج کنید»!، «اسیدپاشی جنایت، قانونگذار حمایت»! و «ننگ ماست ننگ ما، مجلس شورای ما»!
اما در اصفهان و در محاب التهاب و جنجال رسانه‌ای، شماری از مردم ضمن تجمع در مقابل دادگستری خواستار رسیدگی به جنایت اسیدپاشی شدند. معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در جمع حاضران گفت: فضای اصفهان ناامن نیست و مردم باید بدانند که این چهار مورد اسیدپاشی تنها کار یک نفر بوده و دستگیر خواهد شد.
با این وجود برخی عناصر نفوذی گروهک‌ها شعارهایی ضد اسلامی و نیز بر ضد مجلس دادند. در برخی پلاکاردها که توسط افراد ماسک زده(!) به نمایش درآمده بود، با نسبت دادن جنایت و خشونت علیه زنان نوشته شده بود، «خشونت علیه زنان را متوقف کنید- اجازه ندهیم جنایت علیه زنان با اسم دین و اسلام قانونی شود»! و «اعتقاد مثل مسواک است که نباید به زور دهن کسی کنیم»! این طیف ماسک‌زده نیز هماهنگ با گروهک‌هایی که در خارج کشور مدیریت می‌شوند سعی کردند اسیدپاشی را به اصل قرآنی امر به معروف و نهی از منکر و طرح مجلس در این زمینه پیوند بزنند حال آنکه طیف مذکور به هنگام قمه‌کشی چند باره اراذل و اوباش علیه شهروندان و کشتن یا مجروح کردن آنها به جای تأکید بر مجازات اوباش، به حمایت از آنها نیز پرداخته و به جای حمایت از قربانیان، به جانبداری و مظلوم‌نمایی به نفع جنایتکاران دست زده‌اند.
در همین حال معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان ربطی به طرح امر به معروف و نهی از منکر ندارد.
دکتر الهام امین‌زاده در پاسخ به سؤال ایسنا، درباره واکنش دولت به اسیدپاشی‌ها در اصفهان اظهار کرد: وزارت کشور گزارشی در کابینه ارائه کرد که اسیدپاشی‌ها ربطی به طرح امر به معروف و نهی از منکر ندارد و جرائمی که اتفاق افتاده مربوط به اسیدپاشی‌ها، مربوط به روابط شخصی بوده است.
وی افزود: ایجاد کردن این موج هم جز تشویش اذهان عمومی هیچ فایده‌ای ندارد.
با این اوصاف یک سؤال مهم وجود دارد و آن اینکه آیا بین جنایت فرد اسیدپاش و بهره‌برداران سیاسی این ماجرای وحشیانه ارتباط و هماهنگی وجود دارد؟!

عبدالله منتقد

شیرینی کشمشی !

گفت: رئیس یکی از احزاب مدعی اصلاحات گفته است؛ قصد داریم برای نمایندگی مجلس نامزدهای «مدرس‌گونه» را معرفی کنیم!
گفتم: شهید مدرس یک تنه در مقابل قدرت‌های بیگانه ایستاد ولی مدعیان اصلاحات در فتنه 88 قصد داشتند ایران را تحویل مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس بدهند که ملت جلوی آنها را گرفت.
گفت: خب! حالا چه عیبی دارد که نامزدهای اصلاح‌طلبان این یک خصوصیت شهید مدرس را نداشته باشند؟!
گفتم: شهید مدرس در مواضع خود حتی یک قدم از مبانی اسلام کوتاه نمی‌آمد ولی مدعیان اصلاحات روی قید «اسلام» در گزینه «جمهوری اسلامی ایران» خط کشیده بودند.
گفت: حالا این یک خصوصیت را هم نداشته باشند! چه عیبی دارد؟!
گفتم: شهید مدرس ساده‌زیست بود، قانون‌گرا بود، شجاع بود و... اما مدعیان اصلاحات قانون‌شکن، ترسو و...
گفت: پس با کدام شباهت و چه قرابتی از نامزدهای «مدرس‌گونه» حرف می‌زنند.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو شیرینی کشمشی خریده بود ولی دید حتی یک کشمش هم درون آن نیست. به مغازه‌دار اعتراض کرد و گفت؛ این چه شیرینی کشمشی است که  یک دانه کشمش هم ندارد؟! و مغازه‌دار با قیافه حق به جانب گفت؛ مگه وقتی شیرینی ناپلئونی می‌خری درون هر کدام از شیرینی‌ها یک «ناپلئون» وجود دارد؟!

خط مقدم از کجا شروع می شود ؟

جهان به پیچ تاریخ رسیده است. چند ماه پس از آن که رهبر معظم انقلاب از پیچ تاریخ سخن گفت سیاستمدارانی در آمریکا و اروپا گفتند جهان به «نقطه عطف تاریخ» رسیده است. مدتی بعد از استراتژیست‌های آمریکایی، نتانیاهو در کنگره آمریکا اعلام کرد از گذرگاه خیبر تا تنگه جبل‌الطارق زلزله‌ای در حال وقوع است که نه تنها هیچ شباهتی به اتفاقات بهار پراگ ندارد بلکه رنگ و بوی اسلامی به خود گرفته و نیروهایی با محوریت ایران در حال قدرت گرفتن و روی کار آمدن هستند. اکنون در بزنگاه مهم تاریخ با فرصت‌هایی کم‌نظیر و البته تهدیدهای جدی از سوی دشمنان مستکبری که سلطه خود را رو به زوال می‌بینند روبرو هستیم و سؤال اصلی این است که برای مواجهه هوشمندانه با این موقعیت دوگانه از کجا باید شروع کرد؟
 
ادامه مطلب ...

آمار یا آمال ؟!

معرفی دستاوردها و خدمات انجام شده یکی از کارهایی است که لازم است هر دولتی با دقت و هوشمندی انجام دهد، تا مردم هرچه بهتر و بیشتر در جریان کار خادمان خود قرار گیرند. دلیل این امر هم روشن است، زیرا با آنکه جامعه مخاطب خدمات دولت، عامه مردم هستند اما اولا ممکن است برخی خدمات منحصر و مختص، به قشر خاص یا شهر و دیار خاصی باشد و سایرین از آن مطلع نشوند و ثانیا ممکن است یک کار ارزشمند، بدون معرفی و تبلیغ، آنگونه که باید و شاید، اثر خود را در زندگی مردم نشان ندهد. اما شرط محوری در این اقدام، معرفی خدمات و فعالیت‌های واقعی است و هرگاه این معرفی از سمت حقیقت به سمت آرزو و رویا میل کند، دیگر عنوان آن عوض می‌شود و هر چه نامیده بشود، معرفی دستاورد به حساب نمی‌آید!

  ادامه مطلب ...