دشمن از پی ایران به دنبال نابود کردن مهدویت است

وقتی مهدویت هدف اصلی ضد انقلاب برای تخریب باور و اعتقادات مردم می شود.

به گزارش فرهنگ نیوز یکی از سایت های ضدانقلاب که از سوی پارلمان هلند تامین می شود، در مقاله ای با اشاره به سخنان سردار وحیدی در رابطه با برخورد قاطع با دشمنان، اعتقاد مهدویت ایرانیان را یک توهم خوانده و معتقد است این توهمات برای ایرانیان آسیب های بی شماری را با خود به همراه خواهد داشت.
این سایت مدعی می شود که جریان انحرافی مدعی فرا رسیدن عصر ظهور هستند و به عبارتی می گوید دوران ظهور صغری آغاز شده است.
علی افشاری که از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در دوران اصلاحات بود و امروز برای این سایت ضدانقلاب قلم می زند، در این یادداشت می نویسد: «در صورتی که این سخنان جنبه فریکاری و شعاری نداشته باشد، آنگاه بین این سخنان و به خطر افتادن منافع ملی ایران ارتباط مستقیمی وجود دارد. اگر حتی اعتقادی محدود پشت سر این ادعا ها وجود داشته باشد ،آنوقت درجه رفتار غیر عقلانی  و توسل به تخیلات موهوم حکومت افزایش زیادی پیدا خواهد کرد.»
این نویسنده هتاک که به عنوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت، شرکت در اجلاس برلین به همراه تنی چند از فعالان سیاسی و فرهنگی مانند اکبر گنجی، محمود دولت آبادی و عزت الله سحابی، را نیز در کارنامه خود دارد در این مقاله هتاکانه ادامه می دهد:
«تکیه بر مهدویت‌گرایی هزاره گرا که نوعی خرافه‌گرایی  بر مبنای حساب کردن بر روی امور موهوم را تداعی می کند  ،خطر جدی برای منافع کشور دارد. این نگرش ضمن اینکه روحیه جنگ طلبانه اصحاب قدرت را نشان می دهد مساعد کننده جنگ نیز خواهد بود. این تصور خیال بافانه  قدرت تشخیص درست مسائل را از بین می برد و فضا را به جای ارزیابی دقیق و عقلانی موازنه قوا به  سمت رجزخوانی می برد.»
هر چند سایت های ضدانقلاب که دشمنی با سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی را از سالها قبل سرلوحه خود قرار داده بودند، اما چند صباحی است که سعی دارند به اعتقادات ریشه دار ملت ایران نفوذ، و با هتاکی بدان ها پا را از خطوط قرمز ملت ایران فراتر گذارند.
به نظر می رسد روشنگری در مورد دین مبین اسلام و روی آوردن به آموزه های دینی بتواند خط بطلانی بکشد بر تمامی نقشه های شومی که  امروز به اعتقادات مسلمانان سراسر جهان هتاکی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد