سخنان آیت الله وحید خراسانی در شهادت امام هادی علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم

vahid 90 03 سخنان آیت الله وحید خراسانی در شهادت امام هادی ع

تسلیت عرض می کنم شهادت امام عزیزمون امام هادی علیه السلام رو.

امیدوارم همه ی عاشقان و دوستداران امام هادی علیه السلام امسال روز شهادت اون حضرت رو تبدیل به یک عاشورای دیگه کنن.

آیت الله العظمی وحید خراسانی امروز چهارشنبه ۳ خرداد در درس تفسیر ( طبق روال هر چهارشنبه ) در مسجد اعظم قم سخنان خودشان را به امام هادی علیه السلام اختصاص دادند.

صحبت کامل ایشون رو براتون ضبط کردم می تونید در انتهای همین مطلب دانلودش کنید.

جملات پایانی ایشان این گونه بود:

حالا اگر این مملکت روز سوم این ماه ، یک پارچه عزا برای یک همچو کسی شود و این جوان های پاک فطرت که در فاطمیه اون غوغا را بر پا کردند و کمر وهابیت را شکستند و این مملکت را بیمه کردند آن روز هم به اون غیرت تشیعی که از شیر مادر و آن نیت پاک پدر به آنان رسیده در هیآت عزا برای مظلومیت آن امامی که چهل و یک سال داشت که با جگر پاره پاره از این دنیا رفت.

چه خون ها به دل او شد و چه رنج ها دید.

شما اهل علم باید همه دامن به کمر بزنید.

شما چه کاره اید ؟

یک عمری سر سفره ی امام زمانید .

روز سوم این ماه روز شهادت جد اوست.

اون هادی که نوه ی او آن مهدی است که یملأ الله الارض به قسطا و عدلا بعد ما ملئت ظلما و جورا.

او نظرش به شما خواص و به شما مردم عادی این مملکت است که برای جد او ، برای اون کسی که خدا در شان او بیان رب الارباب این است:

« ولیی و ناصری »[۱]

او ولی من است و او ناصر و یاور من است او علیم من بر وحی من است.

او شاهد خلق من است.

کسی که خدا در شان او بیانش این است.

بارالها خودت امام زمان را از این امت راضی بفرما.

بارالها به این مملکت توفیق بده که روز سوم این ماه پرچم عزای جد او را آنچنان که در حد توان آن هاست برافرازند و به امام هشتم که قلبش برای این نوه ی جگر سوخته اش پریشان است تسلیتی باشد.

مدت سخنرانی : ۳۸ دقیقه

حجم فایل: ۹ مگابایت

برای دانلود سخنان ایشان روی عنوان زیر کلیک کنید:

دانلود سخنرانی آیت الله وحید خراسانی به مناسبت شهادت امام هادی علیه السلام

خرداد ۱۳۹۱



[۱]. کافی ، ج ۱ ص ۵۲۸ .


Seyyed Ali Mosavi

Site : Razva.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد