حدیث قدسی - جفا

«یا حق»


دوستان لطف کنند حتما بخوانند ... 100 % تضمینی ! 


دیلمی از پیامبر اکرم (ص) نقل میکند که خداوند فرمود :


«هر کس وضویش را از دست بدهد و وضو نگیرد بر من جفا کرده است ؛ و کسی که وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و حداقل دو رکعت نماز نخواند بر من جفا کرده است ؛ هر کس وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و پس از آن دعا نکند بر من جفا کرده است ؛ هر کس وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و نماز بخواند و دعا کند ؛ و از حوائج دنیا و آخرتش چیزی بخواهد و من اجابت نکنم ، من به او جفا کرده ام و من خدای جفا کار نیستم!!!»


---------------------------------------------


ارشاد القلوب ، آخر باب 13 و آخر باب 20



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد