سخن گفتن زمین

سید علی بن موسی بن طاووس در کتاب اقبال روایت کرده است :

شنیدم اسماء بنت عمیس خثعمیه می گفت که فاطمه زهرا علیها السلام به من فرمودند: " در یکی از شب ها پدرم بر امیر المؤمنین علیه السلام وارد شدند و من خواب بودم ، در حالیکه ترسیده بودم از خواب پریدم و می لرزیدم. " پدرم فرمودند : " ای دختر بزرگوارم چرا ترسیده ای ؟ " عرض کردم : " من شنیدم زمین با امام علی علیه السلام حرف می زد و ایشان نیز با زمین حرف می زدند. " سپس پدرم به سجده طولانی رفتند و بعد از مدتی سر مبارکشان را بالا آوردند و فرمودند : " ای دخترم ! بشارت بده به طبیب نسل ، زیرا خدای تبارک و تعالی همسرت را از تمام عالمیان افضل نموده و به زمین امر کرده است که با او حرف بزند و تمام حوادثی را که در رو و زیر و مشرق و مغرب آن اتفاق می افتد را به ایشان خبر بدهد. "

*   منبع : پانصد و چهل وشش فضائل و کرامات از امام علی (ع)

 

نوشته شده توسط Ehsan
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد