وظیفه ما چیست؟؟

بزرگترین وظیفه نسل جوان عمق بخشیدن به ایمان،بصیرت و معرفت خود است!



ادامه مطلب یادتون نره

منبع:

www.sarallah-z.blogfa.com

انقلاب که شد دشمن فهمید بهترین پایگاهش ایران را از دست داده است.

 

از همان اول به هر دری زد تا قیام مردمی را خاموش کند. اما شدنی نبود مردم بیدار شده بودند. آنها رهبر داشتند و حاضر بودند برای رهبرشان جان هم بدهند. و دشمن این « جان فدایی برای ولایت» را نمی فهمید.

 

بعد از توطئه های گوناگون که البته همه نقش بر آب شدند تصمیم گرفت خیلی رسمی جنگ به راه بیندازد تا به قول خودش ظرف شش ماه به تهران برسد.

 

اما تا 8 سال ملت دربرابرش ایستادند و آخر هم ذره ای از خاکشان را ندادند.

 

در این مدت نوجوانان و جوانان بسیاری بودند که همه به جبهه رفتند و اکثرشان به شهادت رسیدند.

 

آنها همان نسل های آغازین انقلاب بودند.

 

دشمن در زمان جنگ پیدا بود. همه می دانستند که جنگ است و باید جنگید سخنی هم از توهم نبود. به دلیل همین هوشیاری مردم ، نفاق در لانه خزیده بود و تنها به اطلاح هنرش این بود که به کشتن و ترور مردم و مسئولان دلسوزشان می پرداخت اما مگر می شود یک ملت را کشت؟؟؟؟؟ هرچه بود جنگ تمام شد.

 

با پایان یافتن جنگ مردم امامشان را از دست دادند. دشمن خیال می کرد با رفتن امام همه چیز تمام است. اما نایب خمینی آمد و بر دلهای سوخته اب سردی ریخت.

 

او از همان ابتدا به طرح و توطئه جدید دشمن پی برد و خطر آن را به مردم و مسئولان گوشزد کرد. اما بی انصافی نیست اگر بگوییم هیچ کس نتوانست این توطئه را درک کندو آن را جدی بگیرد.

 

عده ای فکر می کردند جنگ دیگر تمام شده است و حالا فقط باید ساخت. در حالی که دشمن جبهه ای دیگر را برای جنگ برگزیده بود. مسئولین به خود نگفتند : فکر بچه های ملت چه می شود؟؟ پس عقاید و باورهای نسل جوان را که باید بسازد؟؟

 

این بی توجهیی به هشدارهای رهبر بهترین فرصت بود برای اجرای یک توطئه خطرناک یعنی تهاجم فرهنگی.

 

حالا دیگر غربت سخن آقا را به خوبی می توان همه جا دید. از صفحه به صفحه پایگاه های دشمن که نه یکی نه ده تا بلکه صدها پایگاهند و به بهانه آزادی اندیشه بیان اردو زده اند .

 

از لانه ها و وضع پارکها و خیابان ها به خوبی می توان فهمید که حرف آقا روی زمین مانده است. می تونا درک کرد که تهاجم فرهنگی به شبیخون فرهنگی تبدیل شده است.

 

حالا که مردان عمل گرفتار خط جدید نفاق اند و حالا که عده ای از موثرترین عرصه سیاست در پی اصطلاحات آمریکایی می دوند ، حالا که کارشان شده خواب نگه داشتن جوانان به امید بالا رفتنی دیگر از آنها و حالا که همه چیز شده توسعه سیاسی ، چرا من و توی جوان از وظیفه خود غافل باشیم؟

 

آری ای جوانان بیدار اینک وظیفه ماست که دوستان خفته خود را بیدار سازیم .

 

خودت خوب می دانی مشکل من و تو آزادی نیست. آزادی خیلی وقت است که به دست آمده ، 33 سال است که آزادیم.

 

این فقط شعار است برای تحریک من و تو. مشکلمان بیداری است. می دانی بعضی نمی خواهند ما بیدار باشیم. آنها می خواهند جاده را صاف کنیم برای دشمن . چشم و گوشمان را ببنیدم و برایشان کف و سوت بزنیم و آنها هم در عوض برایمان از جوان و جوانگرایی و گفتگو و آزادی نسل نو فقط سخن برانند.

 

بیدار شو به ظاهرت نگاه کن. به لباست به حجابت ، به فرم مویت به کفشت..... نکند مانکنی متحرک باشی که نمادی از فرهنگ غرب است؟؟

 

نسل های پیشین اسلحه نظامی به دست گرفتند و رفتند و جنگیدند اینک وظیفه ماست که درجنگ جدید هوشیار باشیم.

 

فراموش نکنیم آقا فرمودند :

 

بزرگترین وظیفه نسل جوان عمق بخشیدن به ایمان ، بصیرت و معرفت خود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد