جلسه سران فتنه پیرامون انرژی هسته ای

مهندس معمار : انرژی هسته ای هم برای ما دردسری شد؟

ممد سوروس  : چه دردسری، ما که بهش نیازی نداریم!

مهندس معمار : از بس بی عرضه بودی، الان ما هیچ سهمی تو انرژی هسته ای نداریم

شیخ بذله گو :  انرژی هسته ای چیه؟

مهندس معمار :  تو خودتو اذیت نکن،دیگه سن و سالت به این چیزها قد نمیده

شیخ بذله گو :  البته یه چیزهای داره یادم میاد،مگه قرار نبود کلا تعلیق بشه؟!

ممد سوروس :  قرار بود ولی با بی عرضگی شما ما الان هیچ کاره ایم و فقط تنها پستمون،سمت سران فتنه است

مهندس معمار :  الان چیکار کنیم؟

شیخ بذله گو :  تعلیق یادم هست ولی انرژی هسته ای یعنی چی؟

مهندس معمار :  من که گفتم به لحاظ علمی کشش نداری

ممد سوروس :  میخواهید زنگ بزنم از سوروس یک مشورتی بگیرم؟

مهندس معمار : کلک!، تو که گفتی با سوروس ارتباط نداشتی؟

ممد سورورس : الان میگم ، صد سال دیگه هم میگم ارتباط نداشتم،خب زنگ بزنم یا نه؟!

شیخ بذله گو :  ممد جان ! میشه بهش بگی یک جزوه راجع به انرژی هسته ای برام بفرسته

مهندس معمار :  شیخ جان، بر فرض که بفرسته، مگه بعد تو درک می کنی انرژی هسته چیه

شیخ بذله گو :  یعنی من ار ممد سوروس کمترم، همین فردا یک بیانیه بدهم که بی بی سی و صدای آمریکا هم تو کفش بمونند

ممد سوروس :  برو بابا هالو!

شیخ بذله گو :  به من میگی هالو، ممد شوط!

ممد سوروس : کی با تو بود هالو! داشتم با خودم حرف میزدم،در ضمن آقایان سران فتنه زنگ بزنم به سوروس یا نه؟

مهندس معمار :  نه!دیگه بیشتر از این با رفیق های فرنگیت به جنبش مخملی من ضربه نزن

شیخ بذله گو : جنبش مخملی من نه، بگو جنبش مخملی ما

ممد سوروس :  از محبوبیت من سواستفاده کردید حالا که خرتون از پل گذشته دیگر جنبش مخملی منو، ما برا من می کنید

مهندس معمار : من از همه معذرت میخوام،الان در شرایط خوبی نیستیم بهتره این خاله زنک بازیهارو بذاریم کنار

شیخ بذله گو :  اگه اینجوریه به من بگو انرژی هسته ای چیه؟

مهندس معمار :  برو هالو....!!!!

شیخ بذله گو :  آینه آینه آینه!!

ممد سوروس :  من الان هم میگویم، دوباره بگیم تعلیق و برای کشور الکی هزینه درست نکنیم

مهندس معمار: ممد جان! یک زنگی بزن بی بی سی فارسی، ببین نظر اونها چیه؟

خرد جمعی بدرد همین موقع ها میخوره دیگه!

شیخ بذله گو:  من زنگ میزنم،نوبتی باشه نوبت منه که برم روی آنتن بی بی سی فارسی!

چند لحظه بعد ...

شیخ بذله گو : الو،الو،الو،هلو مستر،کن اسپیک انگلیش!

بی بی سی فارسی : سلام ، هالو تویی!؟

شیخ بذله گو : هالو خودتی پدر سوخته مزدور!

بی بی سی فارسی : چرا ناراحت میشی،آخه زنگ زدی بی بی سی فارسی بعد انگلیسی صحبت می کنی؟!

شیخ بذله گو : ببخش بی بی سی جون!

 میخواستم بگم جنش هسته ای بدجوری به ضرر ما تمام شده،چون ما هیچ نقشی توش نداشتیم،حالا باید چیکار کنیم؟

بی بی سی فارسی : گوشی رو بده دست بزرگترت تا بگم چکار کنید

شیخ بذله گو : مستر میگه گوشی رو بده به یک کوچکتر از خودت!

ممد سوروس : گوشی رو بده به من، در ضمن هالو هم خودت هستی!،الوالوالو...

بی بی سی فارسی : تویی ممد سوروس!به تو هم نمیتونم بگم

ممد سوروس : چرا به من نمیگی،مگه من چیکارمه؟

بی بی سی فارسی  : چون نامردی!بعد مثل جریان سوروس میزنی زیرش

ممد سوروس : مهندس جان ظاهرا شما بهترین گزینه برای رسانه های بیگانه هستید!

مهندس معمار : الو الو الو ... صدای منو دارید،1،2،3، امتحان میشه!

بی بی سی فارسی : گوشی رو بده دست زنت، به توهم نمیگم

مهندس معمار : غلط کردی...!

ممد سوروس : چرا گوشی رو قطع کردی؟

مهندس معمار : به تو ربطی نداره،مسئله خونوادگیه!

شیخ بذله گو : از قدیم گفتند اگر میخوای نشوی رسوا جهان همرنگ جماعت شو

مهندس معمار منظورت چیه؟

شیخ بذله گو : یعنی سه نفره بیانیه بدیم و اعلام کنیم "انرژی هسته ای حق مسلم ماست"!

در این لحظه زن مهندس معمار با نگرانی او را از خواب بیدار می کند

زن مهندس معمار : عزیزم چرا تو خواب اینقدر هذیون می گفتی؟

مهندس معمار : مگه چی میگفتم؟

زن مهندس  : همش میگفتی"انرژی هسته ای حق مسلم ماست به جان سوروس!"

مهندس معمار : عجب!راستی ،گوشیتو بده میخوام لیست کسانی که بهت زنگ زدن رو چک کنم ،

در ضمن از این به بعد گوشی بی بی سی فارسی رو تا اطلاع ثانوی جواب نمیدی،شیر فهم شدی؟

زن مهندس معمار : کفه مرگتو بذار، مثل اینکه کابوس بدجوری روت اثر گذاشته

مهندس معمار لحظاتی بعد دوباره به خواب عمیقی فرو رفت!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد