مستند شبکه پرس تی وی درباره نقش موساد در ترور دانشمندان هسته ای

مستند شبکه پرس تی وی درباره جزئیات نقش موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران / Presstv Documentary on Assassination of Iranian Nuclear Scientists by Mossad Terror Agent / زبان انگلیسی / لینک مستقیم دانلود

مجید یکی از کسانی است که به اتهام شرکت در ترور دکتر علیمحمدی بازداشت شده است. اعترافات تلویزیونی وی در ۲۰ دی ماه سال جاری با واکنش های متعددی از سوی رسانه های بین المللی روبرو شد.

شبکه «پرس تی وی» در مستندی چگونگی طرح و اجرای ترور استاد مسعود علیمحمدی توسط مزدوران اسرائیلی را به تصویر کشید. این مستند خبری که در خلال برنامه «ایران امروز» پخش شد، تصاویر جدیدی از عوامل ترور استاد علیمحمدی و نیز جزئیات بیشتری از نحوه آموزش­های عوامل ترور موساد در اسرائیل و چگونگی برقراری ارتباط، انجام عملیات ترور و دستگیری آنها را بازگو کرد. همچنین در این مستند علاوه بر مصاحبه با خانواده دانشمندان شهید و صحنه­هایی از ملاقات همسر شهید علی­محمدی با مجید جمالی فشی، کارشناسان داخلی و خارجی به بیان نظرات خود پرداختند.

http://dlnew.ir/pic(asr-entezar.ir)/Red_Win_EN.jpg

مستند شبکه پرس تی وی درباره جزئیات نقش موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران / Presstv Documentary on Assassination of Iranian Nuclear Scientists by Mossad Terror Agents

مدت زمان: ۳۰ دقیقه

زبان: انگلیسی

کاری از: شبکه پرس تی وی

دانلود با فرمت mp4 (حجم کل : ۱۳۸ MB )

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

در مورد فایل های این نوشته توجه فرمایید:
ابتدا تمام فایلهای مربوطه را دریافت کرده؛ سپس با کلیک روی فایل فشرده اولی اقدام به بازگشایی(Extract) فایل تصویری مربوطه به طور کامل نمایید. لازم به ذکر است برای این کار قبل از آن شما بایستی نرم افزار Winrar را نصب نمایید.

منبع : مبین مدیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد