همکار ما باشید!

همکار ما باشید!


سلامی به طروات بهار،  به شما یاران همیشگی ما در MONTAZER12.IR !

در نظر داریم جهت دستیابی به اهداف و آرمان های مجموعه ی “سلاح من، قلم من” ، از میان افراد مستعد در زمینه ی هنر های دیجیتال، همکارانی را به جمع خود اضافه نماییم.

شما بازدیدکنندگان گرامی ، چنانچه توانایی کار با مجموعه ی گرافیکی شرکت ادوبی و یا دیگر نرم افزار های هنری را داشته باشید، می توانید با ارسال مشخصات خود و نیز تعدادی از نمونه کار های هنری خود به آدرس زیر، ما را در رسیدن به آینده ی هر چه بهتر این تارنما، یاری کنید.

(اگر توانایی شما در حد متوسط به بالا هم باشد، کفایت می کند!)

همچنین در صورت تمایل به همکاری با گروه سلاح من ، قلم من در هر زمینه ای اعم از نویسندگی و کلیپ سازی و …   اینجا را کلیک کنید.

- مقالات، دست نوشته ها، دلنوشته ها و هر گونه مطلب خواندنیتان را برای ما بفرستید تا در منتظر۱۲ با نام خودتان (درصورت دلخواه) منتشر کنیم

بی صبرانه منتظر نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شنیدنی های شما هستیم
در ضمن کماکان به یک شخص، مجرد یا متاهل، پیر یا جوان، خانم یا آقا، اما متخصص و متعهد برای فعالیت در بخش گرافیک سلاح من ، قلم من نیازمندیم
اگر فکر میکنید که برای کمک به منتظر۱۲ هیچ کاری از دستتان بر نمیاید، باید بدانید که کاملا در اشتباهید! کم هزینه ترین و اما در عین حال باارزش ترین کمکی که میتوانید بکنید بعد از دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان – روحی و ارواحنا فداه – ، دعا برای روشن ماندن این محفل و استمرار و منحرف نشدن آن است

از همه حامیان بی نهایت متشکر


ایمیل:    Milad4815@yahoo.com   (میلاد احمدی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد