پر و پوچ گویی های آقای چیز

حمایت های مردمی از من به حدی رسیده که اگر وارد صحنه نشوم، صحنه بر من وارد خواهد شد و ملائکه بر صورتم تف خواهند کرد، لذا پنجشنبه این هفته نه، سه شنبه اون هفته، با حضور در قطعه منافقین رسما اعلام نامزدی خواهم کرد!
به گزارش خبرگزاری چیزنا، آقای چیز ضمن بیان مطلب فوق گفت: من هرچند اعتقادی به این نظرسنجی ها ندارم، اما تا الان 238 تن از منافقین، 897726 تن از مجاهدین(!) 112 تن از بهایی ها، تعداد نامشخصی از کفتربازها و 388 ممیز 34 و نصفی از همجنس بازان+ مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی که خودش به تنهایی بالغ بر هفلشت(!) نفر می شود، با امضای طومارهای جداگانه ای، این جانب را تهدید کرده اند که اگر نیایی، چوب در آستینت فرو می کنیم! مدیر چیزنا با اشاره به این مهم که؛ «نامزدی در انتخابات بر من متعین شده است»، به تقبیح تکثر نامزدها در انتخابات پرداخت و افزود؛ دیشب در عالم رویا هوگو چاوز را در خواب دیدم که از مواضع اخیرم رضایت داشت و گفت: «نوبهار است، در آن کوش که خادمین سفرهای نوروزی، ناهار را با بهار طاق نزنند!» این فعال سیاسی خاطرنشان کرد؛ لاکردار از بس تعداد نامزدها زیاد شده، بیم آن می رود که تعداد نامزدها از تعداد رای دهندگان فزونی بگیرد! وی ادامه داد؛ از میان سیاسیون، به جز حاج حسینین شریعت و صفار تقریبا هر که را می شناسیم، نامزد انتخابات شده. با این حساب بهتر است از این به بعد، کسانی که نمی خواهند بیایند، اعلام کنند!


آقای چیز که در جمع شماری از رانندگان متخلف نوروزی سخن می گفت، در بخش دیگری از اراجیف مهم خود، بیان داشت؛ اگر در نظرسنجی ها، اوضاعم خیط بود، ملاک تقواست، اما اگر در نظرسنجی ها وضعم خوب باشد، باید به نظر مردم احترام گذاشت که پیش شرط دموکراسی در همین احترام است! ریاست بنگاه خبرپراکنی چیزنا آنگاه ضمن تحلیلی از آرایش کنونی نامزدها، پیش بینی کرد؛ خروجی ائتلاف اصلح نامقبول و صالح مقبول، اواخر اردیبهشت ماه، به خروجی نهایی ائتلاف نامزد مد نظر دولت و اصلح خیلی معقول، سوئیچ می شود که با فرض آمدن آقای هاشمی، ماجرا از این هم پیچیده تر خواهد شد که من فعلا بنای بر صحبت در این باره ندارم!
مدیرعامل خبرگزاری چیزنا در فراز دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد؛ عجز من در اداره ستادهای استانی دلیل نمی شود که از پس اداره قوه بزرگ مجریه برنیایم! وی با بیان اینکه؛ «می دانم در انتخابات شکست می خورم»، گفت: نامزد نشدنم در انتخابات، خیانت من به مردم، و رای نیاوردنم، خیانت مردم به من است، بالاخره یکی این وسط دارد خیانت می کند که همه باید هوشیار باشند!
آقای چیز سپس به تشریح برنامه های انتخاباتی خود پرداخت و در ادامه تصریح کرد؛ برای اداره کشور، هیچ برنامه ای ندارم، اما برای خود کشور دارم!! این فعال سیاسی ادامه داد؛ به جای حل مشکلات، مشکلات را با مردم در میان می گذارم و از همه سلیقه ها در اداره کشور استفاده می کنم، مگر اینکه عکسش ثابت شود! وی که به وضوح داشت پر و پوچ می بافت، با انتقاد از کسانی که فرافکنی را از مصادیق بی اخلاقی می خوانند، بیان داشت؛ مشکلات اقتصادی را گردن تحریم خواهم انداخت، مشکلات سیاست خارجی را گردن تهدید، مشکلات سیاست داخلی را گردن لباس شخصی ها، عدم راهیابی به جام جهانی را گردن سوء مدیریت دولت قبلی، مسائل ارزی را گردن فلان خبرگزاری، و نوسان قیمت سکه را گردن شهرداری خواهم انداخت، چرا که به قول شاعر گفتنی؛ «بنی آدم اعضای یک پیکرند»!
این جز جگرزده در بخش آخر سخنان خود، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم کمبوجیه، نهادهای منتقد را به قطع بودجه تهدید کرد. آقای چیز گفت: حتی مرگ هم قادر نیست مرا از اعلام نامزدی باز دارد، نهی بزرگان که البته روی چشم ما جا دارد!
این گزارش می افزاید؛ آقای چیز در نهایت به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت. وی در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه کثیرالانتشار، اسم این روزنامه را مشکوک خواند و از انتظامات خواست خبرنگار این روزنامه را از سالن بیرون کنند! ریاست عظیم ترین بنگاه خبرپراکنی جهان در جواب سوال خبرنگار مجله کیهان بچه ها گفت: حداد، ولایتی، قالیباف، جلیلی، عارف، روحانی، جسمانی، زاکانی، حتی عبید زاکانی، خودشان هم می دانند که من از همه شان محبوب تر هستم، اینکه حالا چرا به نفع من کنار نمی کشند، چیزی است که تاریخ بعدها درباره آن قضاوت خواهد کرد! 


«آرملیا- خبرنگار چیزنا»

نظرات 2 + ارسال نظر
وهابیت... سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:29 http://http://vahhabi2012.blogfa.com/post/120

جنایات امروز وهابیت زائیده ی افکار خبیث ابن تیمیه است

همچنان منتظر حضور گرمتان و دیدگاهای ارزشمندتان هستیم...

اجر شما با حضرت زهرا(س)


سید یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:17 http://shahidsajavadi.blogfa.com/

سلام. مطالبتون رومشاهده کردم..
بسیارجالب وجذاب بود.
به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم.
وباتبادل لینک بیشتر...
یازهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد