جانبازی که پدرش را شهید کرد








جانباز ربذه نشین

با درود بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا(ره) و سلام بر سید دلاور فرزند مجاهد شهید حضرت حجت الالسلام والمسلمین حاج "سید مجتبی ایزدخواه" که خون مطهرش در کربلای فکه و در عملیات والفجریک کانال فکه را عطر آگین کرد . حالا شما دلاور را می شناسم که فرزند آن شهید بزرگوار هستید ! در عملیات والفجر یک بهمراه گردان قدس لشکر 31عاشورا بودیم که چند ماهی را افتخار همرزمی با پدر شهیدتان را داشتم. آن زمان فرماندهی گردان را شهید”محمدصادق فعله آذری” عهده دار بودند و شهیدان “قاسم هریسی” ، “رحمان(دائی)تصمیمی” ، "محمود دولتی" ، "حبیب مسکینی" ، "غفور مولائی" ، "حسن کربلائی" و ...... خیل شهیدان دیگر همرزم بودیم حاج آقای شهید ابوی شما(سید مرتضی ایزدخواه) با افتخار می فرمودند : فرزندم جانباز هستند و برای من باعث افتخار و من آمده ام که اسلحه او بر زمین نماند. شهید حاج سید مجتبی روحانی برجسته ای بودند که از سال 1342مقلد و پیرو حضرت امام(ره)بودند و نمازهای جماعت گردان را به امامت آن شهید بزرگوار اقامه می کردیم. قبل ازعملیات والفجر یک وصیتنامه خود را تنظیم می فرمودند که در وصیتنامه خود ذکر فرموده و به فرزندان خود سفارش فرمودند که مواظب برادر جانبازتان باشید که من او را تقدیم جدم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کرده ام!

شاید آن روزها که این مطلب را می خواندم مثل امروز درک آینده نگری و دور اندیشی شهدای عزیز را نداشتم ولی امروز که قریب 30 سال از آن تاریخ می گذرد و خود جانبازی پا شکسته و دور مانده از قافله شهدا هستم و گهگاهی هم سرو کار ما هم به بنیاد می افتد و اعمال بنیاد نشینان را می بینم ، به شهدای عزیز درود فرستاده و دور اندیشی آنان به حیرتم وامی دارد!

گوئی شهیدحاج "سید مجتبی ایزدخواه" امروز را می دیدند که فرزند جانبازشان برای چند لحظه دیدن جناب رئیس بنیاد با تن زخمدارش 10 ساعت راه تا تهران خواهد رفت و تازه رئیس دفتر مبارکشان خواهند فرمود: ما که دعوتنامه نفرستاده بودیم که بروید جبهه و پدرتان شهید شوند و خودتان جانباز ! تازه معنی سفارش پدر شهیدشان را می فهمم که به دیگر فرزندان خود سفارش و وصیت می فرمودند که مواظب برادر جانبازتان باشید!


پایگاه تحلیلی فرهنگی ایثار و شهادت فاش نیوز

نظرات 3 + ارسال نظر
قرارگاه جنگ نرم جمعه 26 آبان 1391 ساعت 19:00 http://gh-softwar.blogfa.com

سلام همسنگر
با مطالبی با عنوان های "ریشه یابی بد حجابی و راهکار ها" و " مشکلات اقتصادی و مسئولیتهای رهبری "منتظر شما هستیم،
خوشحال میشیم که سر بزنید.در قسمت نظرات بگویید که مقالات بعدی پیرامون چه مطالب کلیدی باشند.
یا علی

محمد دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 18:06 http://shalamcha.blogfa.com/

سلام وبلاگ عالی دارین من چند ساعتی در وبلاگ شما مهمان بودم به من هم سر بزنید و اگه با تبادل لینکی موافق بودین بگین لینک کنم

سلام
خداقوت
مشتاق تبادل لینک با شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد