ضد انقلاب: اعتصابات برای دلار بوده نه توهین به پیامبر(ص)!

در حالیکه خشم مسلمانان به انتشار فیلم موهن آمریکایی ادامه دارد،جریانات ضد انقلاب قصد تحریف آنرا دارند.

به گزارش «ندای انقلاب»، در حالیکه خشم انقلابی مردم مسلمانان ایران به انتشار فیلم موهن آمریکایی- اسرائیلی «بی گناهی مسلمانان» همچنان ادامه دارد برخی جریانات ضد انقلاب بدنبال تحریف این اعتراضات برآمده اند.




به طوریکه رسانه های ضد انقلاب مدعی شده اند «در پی نوسانات خارج از عرف نرخ دلار و بی ثباتی قیمت ها در صنوف مختلف، خبر رسیده که بازار تهران و کلیه اصناف و کسبه تهران دست به اعتصاب زده اند»سایت مذکور در ادامه این خبر مدعی شده «پخش این خبر به سرعت به دیگر شهر های ایران نیز رسید و دامنه ی تعطیلی اعتراضی اصناف را به قم هم رسانده است.»

نکته قابل تامل این خبر مشی تحریف و اتهام زنی رسانه های ضد انقلاب به رسانه های داخلی است به گونه ای که در بخشی از این خبر می خوانیم «این درحالی است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در ادامه دروغ پردازی های خود،این اعتصاب را به اعتراض علیه ساخت فیلم ضد اسلامی زندگی پیامبر مسلمانان،منتصب کرد.»

این در حالیست که رئیس مجمع امور صنفی قم در گفتگو با واحد مرکزی خبر (۹/۷/۹۱) اعلام کرده بود: در اعتراض به هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) بازاریان و کسبه قم صبح فردا با تعطیل بازار و شرکت در تجمعات اعتراض آمیز و حضور در مـراسم ویژه ‌ای که برگزار می‌شود، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمـریکا اعـلام می کنند.

از سوی دیگر بیانیه بسیج اصناف و شورای اصناف کشور در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در مورخه ۱۰/۷/۹۱ نیز همین مسئله را تائید می کند.

گفتنی است کسبه بازار های تهران، قم ، کرمانشاه و کرمان در مورخه ۱۰ مهر ماه سال جاری در حرکتی منسجم در اعتراض به توهین به پیامبر اسلام به مدت دو ساعت دست از کار کشیدند و با تجمع در مساجد بازار اعتراض خود را به اقدامات ضد اسلامی غرب اعلام کردند. این مراسم در مسجد سید عزیز ا.. بازار تهران، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی برگزار شده بود.
منبع: ندای انقلاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد