خواننده شیطان پرست ، توهین به مقدسات را رسالت خود می داند

شاهین نجفی، خواننده شیطان پرست مقیم آلمان در مصاحبه با بی بی سی فارسی، با اعتراف ضمنی به ماموریتی که برعهده اش گذاشته اند، توهین به مقدسات را رسالت خود دانست.
شاهین نجفی که به علت هنجارشکنی از دانشگاه اخراج شد و در مصاحبه با رادیو فردا به صراحت اعلام کرد که یک ناخدا باور است، با شعله ور شدن فتنه 88 به عنوان یار کمکی به تیم فتنه گران ملحق شد و فعالیت های ضدانقلابی خود را وارد دور جدیدی کرد.
گروه های ضدانقلاب که در آن زمان با تمام بضاعت و امکانات وارد میدان جنگ با جمهوری اسلامی ایران شده بودند گروهی به نام «آنتی کاریزما» را تشکیل دادند و شاهین نجفی سردسته گروه موسیقی نوظهور فتنه شد. ایجاد فضای شایعه و تهمت با طرح قتل ندا آقاسلطان و تجاوز به زندانیان در کنار حمله به ارکان اجتماعی و سیاسی جمهوری اسلامی از جمله ولایت فقیه و قانون اساسی در دستور کارگروه موسیقیایی فتنه قرار می گیرد. حرمت شکنی عاشورای 88 که با پاسخ قاطع ایرانیان متعصب به ائمه اطهار مواجه شد فاز حملات ضدانقلاب را به سمت توهین و ناسزا تغییر داد.
تک ترانه ندا به عنوان یادبودی برای ندا آقاسلطان و آلبوم توهم از جمله اقدامات این عنصر خود فروخته بود که در حوادث پس از انتخابات در همراهی با فتنه گران از خود بروز و ظهور داد.


ارتباط حلقه از هم گسسته ضدانقلاب که بعداز حماسه 9 دی سرخورده و درمانده شده بود موجب جبهه گیری شاهین نجفی در برابر برخی از حلقه های رقیب و جریان ضدانقلاب شد به طوری که در دعوای «امیر فخرآور» خود صهیونیست خوانده و «احمد باطبی» و «محسن سازگارا» از لابی کنندگان مرتبط با مجلس و سازمان اطلاعاتی آمریکا سیا، «شاهین نجفی» طرف سازگارا و باطبی و دیگر اعضای این حلقه را می گیرد.
از دیگر اعضای این حلقه مجتبی واحدی، علیرضا نوری زاده، علی افشاری، فاطمه حقیقت جو، امیرحسین گنج بخش، فریبا داوودی مهاجر، اکبر عطری و داریوش اقبالی بودند.
با همه این اوصاف و دعواهای بی پایان ضدانقلاب در اعمال سیاست های نخ نمای خود علیه جمهوری اسلامی ایران حالا ضدانقلاب با یک چالش دیگر مواجه می شود.
چند روز پیش بود که آهنگی سراسر موهن از سوی شاهین نجفی در سطح فضای مجازی پخش می شود، آهنگی که احساسات مسلمانان و شیعیان و عاشقان اهل بیت(ع) را برمی انگیزد. حالا جریان ورشکسته فتنه که در زمین سیاسی شکست سختی خورده است زمین بازی را عوض کرده و سعی دارد با فضاسازی رسانه ای با اقدام توهین آمیز کالبد بی جان فتنه را جان دوباره ای ببخشد.
«سازمان ناتوی فرهنگی» با دستور به عمله های رسانه ای چون بی بی سی، رادیو فردا، رادیو اسرائیل و رسانه های مرتبط با سازمان مجاهدین (منافقین) سعی کرد به این پروژه وسعت و نفوذ بیشتری دهد.
شاهین نجفی در مصاحبه با شبکه دولتی بی بی سی فارسی با اعتراف ضمنی به ماموریتی که برعهده اش گذاشته اند، توهین به مقدسات را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام گفت: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعات آن فکر نمی کنم و فقط رسالت خود را انجام می دهم!» شبکه بی بی سی فارسی با حمایت رسانه ای و تبلیغ برای این عنصر هتاک در اقدامی دیگر به تخریب علمای شیعه پرداخته و مقابله با حکم ارتداد را که پس از جریحه دار شدن احساسات میلیونها مسلمان و فتوای مراجع و علمای دینی اتفاق افتاد، در دستور کار خود قرار می دهد. بی بی سی در حالیکه همه دنیا می دانند شاهین نجفی در آلمان زندگی می کند می گوید به دلایل پوششی نمی توانند محل اقامت و مصاحبه را بگویند.
صدای آمریکا اما در برنامه ای با حمایت از این خواننده مرتد، ادعا می کند که شاهین نجفی قصد توهین به باورهای دینی را نداشته است!
رادیو اسرائیل نیز پس از پوشش مکرر اثر ضددینی شاهین نجفی، ضمن حمایت گسترده از حرکت توهین آمیز این خواننده نسبت به مقدسات شیعه، صدور حکم ارتداد وی توسط مراجع تقلید را حرکتی افراطی می خواند و از انتقال وی به محلی نامعلوم در غرب آلمان خبر می دهد.
این در حالی است که «منوشه امیر» یهودی صهیونیست فعال نیز که ظاهرا از حرکت ضداسلامی شاهین نجفی، خواننده شیطان پرست مقیم آلمان بسیار خشنود شده، آمادگی خود را برای پذیرایی گسترده از وی در «اورشلیم» اعلام می کند .
اما در مقابل نیز محافل آلوده به نفاق و سرویس های اطلاعاتی نظیر شورای هماهنگی سبز (شامل مشارکتی ها، گروهک تروریستی منافقین و نهضت آزادی) و رسانه های آنها (کلمه، جرس، سحام نیوز، ندای سبزآزادی، رسا و...) در قبال هتاکی اخیر این ترانه خوان مبتذل، نه تنها حاضر نشدند در دفاع از مقدسات اسلامی که در ابتدا با نقاب آن، فتنه و آشوب سال 88 را کلیدزدند، کمترین سخنی بر زبان جاری سازند بلکه از او دفاع نیز کردند.
حامیان فتنه: ماجرای ترانه شاهین نجفی را مدیریت کنید
پایگاه اینترنتی اخبار روز- وابسته به طیفی از گروهک های لائیک مقیم آلمان- دیروز فاش کرد طیف هایی از اصلاح طلبان و گردانندگان سایت های جرس و کلمه به اپوزیسیون پیغام داده اند: ماجرای ترانه شاهین نجفی را مدیریت کنید!
حمایت ربع پهلوی از خواننده مرتد
رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع در وب سایت خود از خواننده هتاک به مقدسات مسلمانان که توسط مراجع عظام تقلید مرتد اعلام شده است، حمایت کرد.
فرزند شاه مخلوع بدون توجه به جریحه دار شدن احساسات مردم ایران از اقدام موهن شاهین نجفی خواننده مرتد، از وی با عنوان هنرمند جوان یاد کرد.
وی که هنوز جنایات پدرش از ذهن هیچ ایرانی پاک نشده، با کمال وقاحت هرگونه موضع گیری نسبت به شاهین نجفی را توحش قرون وسطایی می داند.
همچنین ربع پهلوی در اظهاراتی سخیف، حمایت از کسی که به مقدسات توهین می کند را «روشنفکری» دانست.
ربع پهلوی در این بیانیه به نمایندگی از طرف جوانان ایرانی قالب ترانه را بهترین راه مبارزه با نظام عنوان کرد.
اهانت به امامان معصوم از سوی فرد مسلمان موجب ارتداد است
با رسانه ای شدن یکی دیگر از پروژه های ضدیت با دین و توهین به مقدسات و نادیده گرفتن حقیقت ایمان و فطرت پاک مسلمانان جهان به ویژه شیعیان، نیروهای مؤمن به انقلاب و اسلام و در راس آنان مراجع معظم تقلید به عنوان پرچمداران حمایت از دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) مواضع و واکنش های خود را اعلام کردند و به صراحت این اقدام وقیحانه وی را مصداق بارز ارتداد قلمداد کردند.
بنابراین گزارش آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به این استفتاء بیان داشت: هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم(ع) و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد موجب ارتداد است و اگر توسط غیرمسلمانی باشد داخل در عنوان ساب النبی(ص) است.
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی نیز در پاسخ به استفتاء عده ای از افراد درباره جسارت کنندگان به امام معصوم آورده است: «چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشند مرتدند. والله اعلم»
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نیز در مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی گلپایگانی که در مسجد اعظم قم برگزار شد، در سخنانی نسبت به اقدام موهن شاهین نجفی اظهار داشت: اهانت کنندگان به مقدسات مزدوران اجیر شده استکبار هستند که با حمایت دشمنان و رسانه های استکباری دست به چنین کارهای زشتی می زنند.
همچنین در واکنش به این اهانت لایه های مختلف اجتماعی و فرهنگی ایرانیان از جمله بدنه هنرمندان و خوانندگان و فعالین فضای مجازی با حضور در شبکه های اجتماعی واکنش های تند و به جایی را در این خصوص به نمایش گذاشته اند. تولید شعر و موسیقی و محتوای تصویری و متنی در پاسخ به این هتک حرمت در شبکه های اجتماعی چنان حجم گسترده ای دارد که نمی توان همه آن را در این مجال کوتاه گنجاند.
 

ان شاء الله مسلمانان این عنصر هتاک را به جهنم واصل خواهند کرد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد